Τηλεφωνικές παραγγελίες 210 300 1787 Δευ. - Παρ. 08:00 - 13:00 Ερμού 56, Αθήνα

Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί να εγγραφώ στο ……….gr;

Κάνοντας εγγραφή στο ……….gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό, στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνο εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας (αποθήκευση των στοιχείων παράδοσης – πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας).

2. Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του ……….gr;

Στο ……….gr ανανεώνουμε διαρκώς το περιεχόμενό μας με νέες προσφορές και παραλαβές νέων προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του ……….gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο goadvance.gr.

3. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μία παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝLINE από την ιστοσελίδα μας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.

4. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντων και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    • Αντικαταβολή. Πληρώνετε το κόστος της παραγγελίας και το κόστος της μεταφοράς στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. Εσείς επιβαρύνεστε μόνο τα έξοδα αντικαταβολής που είναι €2. Για αγορές άνω των 40€ δεν επιβαρύνεστε με έξοδα Μεταφοράς.
    • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Αν θέλετε να πληρώσετε το κόστος της παραγγελίας και της μεταφοράς χρησιμοποιώντας την πιστωτική σας κάρτα, η πληρωμή γίνεται μέσω της απόλυτα ασφαλούς υπηρεσίας PayPal. Για να πληρώσετε μέσω PayPal με την πιστωτική σας κάρτα, δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό PayPal. Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και χρησιμοποιείται από εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως. Δεν επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς για αγορές άνω των 40€.
    • Πληρωμή στο Φαρμακείο. Με αυτήν την επιλογή πληρώνετε την αξία των προϊόντων που έχετε παραγγείλει κατά την παραλαβή τους από το Φαρμακείο. Δεν απαιτείται επιπλέον χρέωση.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

5. Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Το ……….gr καταβάλλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο Φαρμακείο, και εφόσον δεν έχει εξαντληθεί ο συγκεκριμένος κωδικός, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του ……….gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

6. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Αποστολές Ελλάδα

Για αγορές από 40 € και άνω η αποστολή είναι δωρεάν και η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με courier συνήθως εντός των επόμενων 24 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-3 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο Φαρμακείο, και εφόσον δεν έχει εξαντληθεί ο συγκεκριμένος κωδικός, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες. Για παραγγελίες μικρότερες των 40 € τα έξοδα αποστολής είναι μόνο 2,20 ευρώ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής.

7. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το Φαρμακείο και σε διάστημα 8 εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες από 09:00 π.μ. έως 17:00 μ.μ.) από την υποβολή της παραγγελίας. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@…………, fax στο ………………… ή να τηλεφωνήσετε στο ………………..

8. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε στο Φαρμακείο κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει μέσω του ……….gr. Το Φαρμακείο δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε αναλυτικά τους όρους στη σελίδα μας Όροι χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος (Παραγγελία – Ακύρωση Παραγγελίας – Υπαναχώρηση) και Πολιτική Επιστροφών.

9. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω e-mail στο info@……….., και μέσω τηλεφώνου στο ………………… από σταθερό ή από κινητό τις εργάσιμες μέρες 09:00-17:00.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

10. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται από τους χρήστες του ……….gr συλλέγονται, τηρούνται και τυγχάνουν επεξεργασίας σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος – Προσωπικά Δεδομένα.

11. Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με τη διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει τέτοια χρέωση (πιστωτική κάρτα – paypal).

    Ρωτήστε μας

    ΕΚΠΤΩΣΗ 10%

    Εγγραφείτε στο newsletter μας και κερδίστε 10% έκπτωση στην πρώτη σας αγορά. Μη χάσετε τις μοναδικές μας προσφορές!

      ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

      Για αγορές άνω των 49€

      ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

      ΑΣΦΑΛΕΙΣ
      ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

      ΑΠΟΣΤΟΛΗ
      ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

      Χρέωση Μεταφορικών 8,90€

      0
      X